Klantenservice

Veilig betalen

IDEAL

ideal

Veilig en direct betalen op het Internet. iDEAL is een de digitale betaalstandaard. Alle grote Nederlandse banken doen eraan mee. Als consument betaal je online je internet aankopen in de vertrouwde internetbankieromgeving. iDEAL staat gelijk aan digitaal pinnen: de betaling is direct van je rekening afgeschreven op de rekening van de winkel. Levertijden zullen korter worden door deze directe betaalmethode. iDEAL is net zo veilig als internetbankieren. Deze nieuwe betaalmethode herken je aan het speciale vignet. Dit vignet vind je terug bij de winkelinformatie. Kijk voor meer informatie op de site van iDEAL.

Creditcard

U kunt ook met uw MasterCard en VISA kaart betalen. Dit gebeurt via een SSL-beveiligde server, die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurd. Onze creditcard betalingen worden afgehandeld door MultiSafePay, onze payment service provider. Uw creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen. Voor creditcardbetalingen brengen wij geen betaalkosten in rekening. Dit geldt voor alle creditcards die wij ondersteunen, zowel MasterCard als VISA.

PayPal

PayPal (een onderdeel van eBay Inc.) is een online betaalservice waarmee u op eBay en in andere online winkels kunt betalen. Maar u kan met PayPal ook online geld overmaken naar familie en vrienden, of ontvangen. PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. U kan betalen vanaf uw bank of giro, creditcard, of via het saldo van uw PayPal-rekening. Meer informatie over PayPal vindt u op PayPal. Eenmalig koppelt u uw bank, giro of creditcard aan een PayPal-rekening. PayPal maakt het geld direct over op de rekening van de verkoper. Daarna wordt het bedrag automatisch van uw eigen rekening afgeschreven. Uw aankoop kan zo snel naar u verstuurd worden. U hoeft dus geen geld te storten op uw PayPal-rekening. Tegoeden op de PayPal-rekening zijn probleemloos terug te storten naar uw bank. Uw financiële gegevens worden nooit meegedeeld aan de verkoper. Koper en verkoper ontvangen direct na elke betaalopdracht van PayPal een bewijs van betaling in de inbox. Wanneer goederen niet geleverd worden, dan kan PayPal bemiddelen tussen de koper en de verkoper. Het is gratis om een PayPal-rekening te openen. Met PayPal betaalt u gratis bij vele webwinkels in binnen- en buitenland. Er zijn dus geen extra kosten aan verbonden, zoals soms wel bij andere betaalmethoden het geval is.

Achteraf betalen

Wilt u liever eerst het product ontvangen en dan betalen? Dat kan met Betaal na Ontvangst. U besteld het artikel, u ontvangt het artikel en u heeft daarna 14 dagen om te betalen. Wanneer u de artikelen binnen 14 dagen retour stuur, vervalt de factuur automatisch. De factuurbetalingen worden mogelijk gemaakt door Multisafepay. U betaald daarom 1,- eur extra voor de factuurkosten. Multisafepay voert een creditcheck uit en bepaald of u met Betaal na Ontvangst mag betalen. Wij hebben daar geen invloed op.

Bankoverboeking

Bij een bankoverboeking stort u zelf het verschuldigde bedrag op onze rekening. Op het moment dat het bedrag op onze rekening staat bijgeschreven, gaan wij over tot uitlevering van de bestelling. De levertijd is bij een bankoverboeking 2 tot 4 dagen langer (afhankelijk van tijd tot bijschrijving).

Bancontact/Mister Cash

Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas.
De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.

Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.  Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.

Direct ebanking/Sofort

U kunt eenvoudig en snel met Direct eBanking betalen, het is een door de TÜV gecertificeerd betaalsysteem dat u optimale veiligheid biedt. Immers, bij betalingen op het internet heeft veiligheid de hoogste prioriteit. Zonder registratie en makkelijk te gebruiken
SOFORT Banking is al in meer dan 25.000 winkels en in 10 Europese landen bekend
Veelvuldig gecertificeerd internationaal online betalingssysteem dat voor u als koper omvangrijke veiligheidsstandaarden biedt
Optimale veiligheid bij SOFORT Banking. Uw online-banking toegangsdata worden niet bewaard
U hoeft geen virtueel account venster te openen en u heeft geen creditcard nodig
Voor u als koper ontstaan geen extra kosten

Verzendkosten

Wij verzenden met DHL (Nederland) , BPost (België)  en Deutsche Post (Overige landen). Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden ontvangt u per email een track and trace code. Bij DHL kunt nadat uw bestelling gescanned is nog het bezorgmoment of locatie aanpassen.

Een bestelling van meer dan € 75,- verzenden we geheel gratis.

Bestelbedrag Verzendkosten
Postpakket  < €75,- € 4,95
Postpakket  > €75,- € 0,00
Ophalen bij Fijn.nl € 0,00 (alleen op afspraak)

 

De verzendkosten naar België:

Bestelbedrag Verzendkosten
Postpakket < € 100,- € 5,95
Postpakket > € 100,- € 0,00

 

De verzendkosten naar Duitsland, Luxemburg, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Spanje, Zweden, Denemarken Oostenrijk en Italië zijn:

Bestelbedrag Verzendkosten
Postpakket < € 200,- € 14,95
Postpakket > € 200,- € 0,00


Levertijd

Bij fijn vindt u merken van wereldklasse die in de markt behoren tot het topsegment. Producten gemaakt van de mooiste stoffen en kleuren. Het assortiment van fijn kenmerkt zich door de diepte, met vele maten en bevat meer dan 20.000 artikelen. Wij hebben deze artikelen niet allemaal op voorraad liggen. Daarom staat er bij elk artikel vermeld wat de verwachte levertijd is. Indien het artikel meerdere maten heeft, verschijnt de verwachte levertijd na de maatkeuze. 

Enkele voorbeelden van onze levertijden:

Voor 15.00 uur besteld | morgen in huis
vandaag besteld | binnen 48 uur in huis
3-6 werkdagen levertijd | Op bestelling gemaakt
3-7 werkdagen levertijd | nabestelling
6-9 werkdagen levertijd | Op bestelling gemaakt
15 werkdagen levertijd | Op bestelling gemaakt

 


Gecombineerde levering voorraad en maatwerk
Indien de bestelling meerdere levertijden heeft,  ouden wij de langste levertijd aan. Wij versturen de bestelling in zijn geheel. Indien u een deelzending wilt ontvangen, kunt u dit telefonisch of via klantenservice@fijn.nl doorgeven. U betaalt wel extra verzendkosten.

Gratis retourneren binnen 30 dagen

Wanneer u niet tevreden bent over het product, kunt u het product binnen 30 dagen na ontvangst gratis aan ons retourneren. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw pakket zullen wij het bedrag aan uw terugbetalen. U meldt daarvoor eerst de retourzending aan door online in te loggen op uw account. Heeft u geen account? Mail ons dan via retouren@fijn.nl of bel ons op 013 5456767.

Uitzonderingen op uw retourrecht: 

Kapotte productverpakkingen
We vragen u het product met beleid uit de verpakking te halen. Bij kapotte verpakkingen brengen wij € 9,95 in rekening.

Maatwerk
Wij nemen geen producten retour die speciaal voor u op maat zijn gemaakt.

Retourprocedure

1. Login en meldt uw retour aan
U meldt uw retourzending aan door online in te loggen op uw account. Vervolgens gaat u naar mijn retouren.

Ga naar uw account en vraag een retouropdracht aan.

Heeft u geen account? mail ons dan via retouren@fijn.nl of bel ons op 013 5456767

2. Print het label en plak het op de doos
U ontvangt tijdens werkdagen binnen 4 uur na uw aanmelding een retourlabel in uw inbox. Hiermee kunt u uw pakket gratis retourneren. Stop de te retourneren producten in de doos en plak het retourlabel op het pakket. 3. Breng uw pakket naar een DHL parcelshop
U brengt het pakket naar het dichtsbijzijnde DHL parcelshop. www.dhlparcel.nl/nl/particulier/servicepoint U ontvangt daar een bewijs van afgifte. Bewaar dit bewijs goed.

4. Ontvang uw bedrag binnen 1 week retour
Nadat wij de geretourneerde artikelen hebben beoordeeld, ontvangt u binnen 5 werkdagen de terugbetaling. Deze geschiedt op dezelfde wijze als waarmee u heeft betaald.

 

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, post en telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Fijn v.o.f.
Lovense Kanaaldijk 47-13
5013 BJ 
Tilburg

tel: 013-5456767
info@fijn.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar fijn.nl bij is aangesloten.

Kortingscodes

Regelmatig verstrekken wij kortingscodes aan onze trouwe klanten, via acties, facebook of onze nieuwsbrief. Deze kortingscode kunt inwisselen tijdens het afrekenen.. U vult de code in bij het kopje Kortingscode en u klikt vervolgens op de button kortingscode gebruiken. De korting wordt verwerkt in uw subtotaal.