Klantenservice

Veilig betalen

IDEAL

ideal

Veilig en direct betalen op het Internet. iDEAL is een de digitale betaalstandaard. Alle grote Nederlandse banken doen eraan mee. Als consument betaal je online je internet aankopen in de vertrouwde internetbankieromgeving. iDEAL staat gelijk aan digitaal pinnen: de betaling is direct van je rekening afgeschreven op de rekening van de winkel. Levertijden zullen korter worden door deze directe betaalmethode. iDEAL is net zo veilig als internetbankieren. Deze nieuwe betaalmethode herken je aan het speciale vignet. Dit vignet vind je terug bij de winkelinformatie. Kijk voor meer informatie op de site van iDEAL.

Creditcard

U kunt ook met uw MasterCard en VISA kaart betalen. Dit gebeurt via een SSL-beveiligde server, die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurd. Onze creditcard betalingen worden afgehandeld door ICEPAY, onze payment service provider. Uw creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen. Voor creditcardbetalingen brengen wij geen betaalkosten in rekening. Dit geldt voor alle creditcards die wij ondersteunen, zowel MasterCard als VISA.

PayPal

PayPal (een onderdeel van eBay Inc.) is een online betaalservice waarmee u op eBay en in andere online winkels kunt betalen. Maar u kan met PayPal ook online geld overmaken naar familie en vrienden, of ontvangen. PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. U kan betalen vanaf uw bank of giro, creditcard, of via het saldo van uw PayPal-rekening. Meer informatie over PayPal vindt u op PayPal. Eenmalig koppelt u uw bank, giro of creditcard aan een PayPal-rekening. PayPal maakt het geld direct over op de rekening van de verkoper. Daarna wordt het bedrag automatisch van uw eigen rekening afgeschreven. Uw aankoop kan zo snel naar u verstuurd worden. U hoeft dus geen geld te storten op uw PayPal-rekening. Tegoeden op de PayPal-rekening zijn probleemloos terug te storten naar uw bank. Uw financiële gegevens worden nooit meegedeeld aan de verkoper. Koper en verkoper ontvangen direct na elke betaalopdracht van PayPal een bewijs van betaling in de inbox. Wanneer goederen niet geleverd worden, dan kan PayPal bemiddelen tussen de koper en de verkoper. Het is gratis om een PayPal-rekening te openen. Met PayPal betaalt u gratis bij vele webwinkels in binnen- en buitenland. Er zijn dus geen extra kosten aan verbonden, zoals soms wel bij andere betaalmethoden het geval is.

Achteraf betalen (met Klarna)

Wilt u liever eerst het product ontvangen en dan betalen? Dat kan met Klarna factuur. U besteld het artikel, u ontvangt het artikel en u heeft daarna 14 dagen om te betalen. Wanneer u de artikelen binnen 14 dagen retour stuur, vervalt de factuur automatisch. De factuurbetalingen worden mogelijk gemaakt door Klarna. U betaald daarom 0,95 extra voor de factuurkosten. Klarna voert een creditcheck uit en bepaald of u met klarna factuur mag betalen. Wij hebben daar geen invloed op. Meer informatie vindt u op de site van Klarna

Bankoverboeking

Bij een bankoverboeking stort u zelf het verschuldigde bedrag op onze rekening. Op het moment dat het bedrag op onze rekening staat bijgeschreven, gaan wij over tot uitlevering van de bestelling. De levertijd is bij een bankoverboeking 2 tot 4 dagen langer (afhankelijk van tijd tot bijschrijving).

Bancontact/Mister Cash

Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas.
De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.

Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.  Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.

Direct ebanking/Sofort

U kunt eenvoudig en snel met Direct eBanking betalen, het is een door de TÜV gecertificeerd betaalsysteem dat u optimale veiligheid biedt. Immers, bij betalingen op het internet heeft veiligheid de hoogste prioriteit. Zonder registratie en makkelijk te gebruiken
SOFORT Banking is al in meer dan 25.000 winkels en in 10 Europese landen bekend
Veelvuldig gecertificeerd internationaal online betalingssysteem dat voor u als koper omvangrijke veiligheidsstandaarden biedt
Optimale veiligheid bij SOFORT Banking. Uw online-banking toegangsdata worden niet bewaard
U hoeft geen virtueel account venster te openen en u heeft geen creditcard nodig
Voor u als koper ontstaan geen extra kosten

Verzendkosten

Bij elk artikel staan de verzendkosten en de vervoerder vermeld. Wij verzenden met GLS FlexDelivery service en Postnl. Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden ontvangt u per email een track and trace code.

GLS FlexDelivery service - Wanneer uw pakket wordt verzonden met GLS kunt u, na ontvangst van de track and trace gegevens, aangeven op welke dag je de bestelling bezorgd wilt hebben en of je liever de bestelling afhaalt bij een GLS Pakketshop of Depot.

Past het artikel in een envelop, dan wordt deze met Brievenbuspakje verstuurd. Ook hier ontvangt u een track and trace code voor.

Een bestelling van meer dan € 50,- verzenden we geheel gratis.

Bestelbedrag Verzendkosten
Brievenbuspakje € 3,75
Postpakket  < €50,- € 5,95
Postpakket  > €50,- € 0,00
Ophalen bij Fijn.nl € 0,00 (alleen op afspraak)

 

De verzendkosten naar België, Duitsland en Luxemburg zijn:

Bestelbedrag Verzendkosten
Brievenbuspakje € 5,75
Postpakket < € 100,- € 9,95
Postpakket > € 100,- € 0,00

 

De verzendkosten naar Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Spanje, Zweden, Denemarken Oostenrijk en Italië zijn:

Bestelbedrag Verzendkosten
Brievenbuspakje € 6,75
Postpakket < € 150,- € 19,95
Postpakket > € 150,- € 0,00


Levertijd

Bij fijn vindt u merken van wereldklasse die in de markt behoren tot het topsegment. Producten gemaakt van de mooiste stoffen en kleuren. Het assortiment van fijn kenmerkt zich door de diepte, met vele maten en bevat meer dan 20.000 artikelen. Wij hebben deze artikelen niet allemaal op voorraad liggen. Daarom staat er bij elk artikel vermeld wat de verwachte levertijd is. Indien het artikel meerdere maten heeft, verschijnt de verwachte levertijd na de maatkeuze. 

Enkele voorbeelden van onze levertijden:

Voor 15.00 uur besteld | morgen in huis
vandaag besteld | binnen 48 uur in huis
3-6 werkdagen levertijd | Op bestelling gemaakt
3-7 werkdagen levertijd | nabestelling
6-9 werkdagen levertijd | Op bestelling gemaakt
15 werkdagen levertijd | Op bestelling gemaakt

 


Gecombineerde levering voorraad en maatwerk
Indien de bestelling meerdere levertijden heeft,  ouden wij de langste levertijd aan. Wij versturen de bestelling in zijn geheel. Indien u een deelzending wilt ontvangen, kunt u dit telefonisch of via klantenservice@fijn.nl doorgeven. U betaalt wel extra verzendkosten.

Gratis Retourneren

Wanneer u niet tevreden bent over het product kunt u het product binnen 30 dagen na ontvangst ongebruikt retour zenden. Alleen in Nederland kan dit gratis.

Retourprocedure:
- Wij nemen het product retour als het nog ongebruikt en de verpakking onbeschadigd is.
- Verpak het product netjes en zorgvuldig.
- Stuur vervolgens het pakket gratis met PostNL terug naar ons antwoordnummer:

Fijn VOF
Antwoordnummer 60254
5000VB Tilburg
Nederland

Wanneer het product onbeschadigd retour ontvangen is, ontvangt u uiterlijk binnen 5 dagen u geld terug.

30 dagen retourgarantie

Bij fijn kunt u binnen 30 dagen retour sturen (binnen Nederland gratis). U ontvangt binnen 5 dagen uw geldt terug, mits het artikel ongebruikt en ongewassen is. Bij uw bestelling wordt een retourformulier bijgesloten. U kunt op dit formulier aangeven of u uw artikel wilt ruilen of dat u uw geld terug wilt ontvangen. 

Graag vernemen we ook de reden van het retour sturen, dit stelt ons in staat om de producten en onze service te verbeteren. Wij stellen uw mening op prijs!

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, post en telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Fijn v.o.f.
Lovense Kanaaldijk 47-13
5013 BJ 
Tilburg

tel: 013-5456767
info@fijn.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar fijn.nl bij is aangesloten.

Kortingscodes

Regelmatig verstrekken wij kortingscodes aan onze trouwe klanten, via acties, facebook of onze nieuwsbrief. Deze kortingscode kunt inwisselen tijdens het afrekenen.. U vult de code in bij het kopje Kortingscode en u klikt vervolgens op de button kortingscode gebruiken. De korting wordt verwerkt in uw subtotaal.

Bewaren